Nový uživatel? Registrace | Přihlásit se
aktuálně  dv  top  dv  hot  dv  komentáře  dv  tagy  dv  populární tagy  dv  ATP / WTA top 20  dv  naši na ATP / WTA  dv  kam za tenisem  dv  
výsledkynaši v akcitenisové kartičkysoutěžmoje hvězdavědomosti
aktuálnětophotkomentářetagypopulární tagyATP / WTA top 20naši na ATP / WTAkam za tenisem
nabídkavýsledkyžebříčkykdo a co?breakpointydiskuseL!VEhistorietiketychallengeduelprasátkochallenge turnajdeblíktipovačka
seznam albkomentáře
videakomentáře
termínová listina
kompletní seznamnový inzerát
Prahastředočeskýjihočeskýzápadočeskýseveročeskývýchodočeskýjihomoravskýseveromoravský
Prahastředočeskýjihočeskýzápadočeskýseveročeskývýchodočeskýjihomoravskýseveromoravský

Články


  Aktuálně Top Hot Videa  

Roger Federer o postu světové jedničky

napsal houba 31.10.2011

Švýcarský tenisový fenomén, Roger Federer, stále věří, že se znovu může stát světovou jedničkou. „Je to můj cíl v dlouhodobém hledisku, v krátkodobé perspektivě je to ale nemožné. To musím akceptovat. Je jedno, jestli jsem 3. neno 4., důležité je být mezi čtyřmi nejlepšími, což mi usnadní grandslamy.“

Roger Federer

„Myslím, že mezi námi čtyřmi může velice rychle docházet ke změnám v hierarchii. V mužském tenise je jasné, že během sezóny potřebujete vyhrát zhruba dva grandslamy, abyste se mohl stát jedničkou. U žen můžete být číslo jedna i bez vítězství na hlavním turnaji, což je u nás nemyslitelné. To samozřejmě nemá znít neuctivě, je to prostě fakt.“

44


Odeslat článek emailem    Facebook    Twitter


Přehled komentářů k článkům Komentáře
jamesbond Lis 11 
No bude to mít těžký. Murray do toho taky bude mít hodně co mluvit...
Radin Lis 11 
To jsou kecy. Až bude sedmej, bude mluvit o tom, že je potřeba být do osmičky, jinak na tom nezáleží. A pokud příští rok vyhraje každej grandslam někdo jinej, klidně může být jednička někdo, kdo dá ze dvě finále a bude úspěšnej na Masters.
Murdock Lis 11 
ja si hlavne myslim ze navrat na prvni plac uz pro nej nebude moznej..ale treba se pletu..
ATPMasters Lis 11 
Roger hovoří, jak kdyby mu bylo 20. :) Na jednu stranu je sympatické, že si svůj tenisový věk nepřipouští, na stranu druhou se tohle prohlášení nedá brát moc vážně. ;)
vevercak Lis 11 
sam nejlip vi, na kolik se citi!!! treba jeste vystrci ruzky...:)
Murdock Lis 11 
podle toho cemu rikas ruzky..
ATPMasters Lis 11 
No nevím veverčáku, podobně říkal loni, že vyhraje grandslam a kde nic, tu nic. :) Asi nepočítal s tím, že se Nole takhle rozvášní. Holt člověk míní a život mění.
skuhry Lis 11 
Pánové, je mi jasné, že třeba Rogera nemusíte atd.. Ale kdyby Roger nevěřil, že může vyhrát nějaký velký turnaj a vrátit se na trůn, tak už na okruhu nejspíš nebude. Podle mého nezůstává na okruhu pouze kvůli penězům ;-).. Osobně si myslím, že je obé ještě reálné. Ještě to není takový dědek, aby nebyl schopnej vyhrát velký turnaj a vrátit se na trůn, i když jen na chvíli....
Radin Lis 11 
Skuhry, máš pravdu. Kdo za hraním vidí jen peníze, asi bude mít něco malinko divně nastavené sám v sobě. Osobně ale nevěřím, že by Roger ještě mohl být světová jednička. Na okruhu jsou další min. 3 lidi, kteří umí "pinkat" stejně dobře a všichni mají větší hlad po výhrách než on. To, co je psané v článku považuju spíš za utěšování sebe sama, že jsem pořád ten, kdo může být nejvýš a pak malinko alibistické hledání výmluv. Jinak před Rogerem je třeba smeknout. Moc podobných tenistů v historii není a nikdy nebude.
vevercak Lis 11 
ja bych to videl jak v reakci na muj prispevek... clovek mini, zivot meni! muzeme se tu ted porafat s dohady a pranimi, ale stejne se to ukaze az za rok zase...
ATPMasters Lis 11 
skuhry:...myslíš, že bude stačit na trůn vyhrát jeden velký turnaj? :) A pokud velký turnaj = grandslam, pak jsem docela skeptický, byť by byl jeden. Rogera mám stejně rád jako kohokoliv z big four. :) Prostě asi jak napsal Radin, konkurence je veliká a dravá. Nezáleží jen na Rogerovi, ale i (a možná hlavně) na ostatních. We will see. :)
skuhry Lis 11 
Já pouze reagoval na výroky ohledně Rogerovo výroků :-). Pouze jsem psal, že si myslím, že Roger má stále na to, aby vyhrál klidně i více velkých turnajů... Kdo ví, jestli mu vydrží zdraví a motivace, zároveň kdo ví, jestli vydrží zdraví a motivace i ostatním ;-)... Jen mi přijde normální, že řekl, co řekl... Né, že bych byl nějakej velkej matematik, ale nejsem zas tak hloupej, abych si myslel, že když vyhraje jeden velkej turnaj, že mu to bude stačit na návrat na trůn ;-)...
jamesbond Lis 11 
V Baselu zatim moc nepresvedcil. Zejmena ve 2.setu s Nieminenem to fakt nebylo velky...
skuhry Lis 11 
Tak se nechá i říci, že nakonec přesvědčil ;-) :-)
Murdock Lis 11 
pockej na Pariz..Basilej je rekreacni turnaj..
skuhry Lis 11 
Kdo ví, podle jmen bych to nedefinoval jako rekreační turnaj...
Radin Lis 11 
Shodneme se, že nezklamal. ;-)
skuhry Lis 11 
Tak Paříž za námi, co nám poví Murdock? ;-)
Murdock Lis 11 
dobry, vyborna forma..jinak ale pro Federera prijemnej turnaj, nenarazil na moc neprijemny hrace..kazdopadne jsem zvedavej az na Australii :)
skuhry Lis 11 
Stále si myslíte, že Roger nemůže vyhrát velký turnaj? :-P :-)
Murdock Lis 11 
stale :) pockam si na AO :) tenhle turnaj lazaru mam jeste mensi cenu nez Pariz :)
skuhry Lis 11 
Tak to by mi pak zajímalo, jakej turnaj má pro tebe cenu ;-)
Ferrero Lis 11 
Skuhry, tady se přidávám k Murdockovi. Větší cenu pro MĚ má: 4x GS, minimálně 5x Masters (antuky + IW a Miami), další 2 Masters (Kanada a Cincy) bych dal na úroveň a až ty poslední dva, vzhledem k účastem, za Masters.
Opakuji, můj žebříček, ocením jiné názory.
Takže samozřejmě větší úspěch než dalších 50 turnajů za rok, krásný prize money, krásných 1500 bodů, ale se závěrama o světový jedničce bych počkal na AOpen, ptž tahle situace tu byla loni úplně stejná, a jsme tam kde jsme byli, akorát je Roží o rok starší...s veškerym respektem k jeho výsledkům.
Murdock Lis 11 
ze hral Roger dobre prece nezpochybnuju..i kdyz ztratil tri sety..jenze celej tenhle turnaj ukazal svoji nesmyslnost - velka unava nejlepsich hracu, zraneni.. pockam si tak radsi na AO..jestli tam vyhraje tak ani nemuknu :)
chevelle Lis 11 
jj, souhlasím s vámi pánové...Ausopen ukáže...už aby to tady bylo :)
skuhry Lis 11 
Určitě souhlasím s názory, že spousta hráčů byla už ke konci unavená a nebyla ve své kůži, ale o tom sport je. Vyhraje ten, co je nejlépe připraven. Kdo ví, jak je na tom Rafa se zdravím, Novak s hlavou :-).. jen spekulace... Mně to prostě jen nedalo, protože jsem velkej fanoušek Rogera, tak jsem si musel rýpnout :-)... Jako někdo přeje úspěchy Novakovi, tak já je přeju jemu :-)...
SCOOTERMAN Lis 11 
Ale vždyť je to jedno, jestli bude první nebo osmý, to co dokázal je fantastické a, ať se na mne nezlobí všichni Nadalovci, Murrayovci či Djokerovci (to je dost šílené slovo, ale Novakovci je blbý), na ten Rogeruv tenis se kouká zdaleka nejlépe...
ATPMasters Lis 11 
Skútrmene, to taky není pravda. Záleží, co od tenisu očekáváš a co obdivuješ. :)
SCOOTERMAN Lis 11 
ejtýpí, sice chápu, co chceš říct, ale klasika je klasika - pokud někdo obdivuje zběsilé lítání od lajny k lajně a, byť perfektní a tvrdé, pindění,pak se mu asi líbí jiný tenis, ale tenis je i estetika a v tom prostě Roger (včetně toho, že se třeba obléká stále jako tenista a ne jak klaun) kraluje...
Ferrero Lis 11 
Tohle mi přijde trochu demagogický, scootermane. Já obdivuju Nadala, ale nemam potřebu to takle někomu tlačit. Každej si snad může obdivovat koho chce,fandit komu chce, každýmu se líbí jiný věci, ale podat to tak, že tohle je klasika a já mám pravdu...škoda že nežiješ před 20 lety nebo v jiných končinách, asi bys měl úspěch.
A jesli ti to můžu znegovat, tak mě nebaví koukat na Rogera, protože, a to zejména v úvodních kolech, hraje jen servis a jeden brejk, nemam rád jeho hru bez emocí, nemam rád jeho pro mě uměle budovanej mediální obraz, kterej dostal hodně trhlin když začal prohrávat. Na druhou stranu mam rád bojovníky, kteří nedostali raketu do ruky od boha - ano, uznávám že RF hraje tenis, který dobře vypadá a neničí tělo, talentu má opravdu nejvíc; kteří se umí na kurtě pořádně vybláznit, který to prožívaj. A co, je to muj názor a asi ho má víc lidí, ale nebudu ti řikat, že ten tvuj je špatnej.
Musim zmínit ještě to, co napsal Bhúpáthí na twitteru - že kdo si nemyslí, že je RF nejlepší tenista historie, měl by navštívit psychiatra. Chápu, že Maheš je teda asi studovanější než já a jeho názor je asi jediný správný (i když chápu že v Indii to tak možná funguje, když jste z nejvyšší kasty), ale nevim...jak teď správně podotkl Petr Pála v magazínu MFDnes: Když je nejlepší, jak je možný, že s někým prohrál tolikrát finále? A proti argumentu, že mu Nadal nesedí, mám to, že Nadal vyhrál všechno mladší a přidává olympiádu a DC. A kdo to rozsoudí? Scooterman? Bhúpáthí? Jan Tleskač? Anebo je to na tom sportu taky to hezký, že může být víc názorů na věc?
Radin Lis 11 
Podle mě se frajer pozná podle toho, jak se chová, když je dole. Každej, kdo je jednička, je v klídku. Od opravdovýho borce ale čekám, že nebude plakat, když ho někdo z pozice jedničky sundá.
Murdock Lis 11 
ja treba mam nejradsi Nalbandiana..tak sikovnou ruku nema ani Roger a treba me ukamenujte :) proste v jeho nejlepsich chvilich je na jeho tenis nadhernej pohled :)
SCOOTERMAN Lis 11 
Milý Ferrero, před dvaceti lety jsem žil a byl už za tenisovým zenitem (tedy, pokud jsem někdy nějaký měl), takže o tom vím možná víc, než ti, co o tom jen čtou z novin, protože se holt narodili o pár let později. Pokud ti připadá, že RF tlačím, tak máš asi pohled přes jinou optiku. Protože, a není to žádná demagogie, ale je to věc estetiky (a chápu, že jakožto člověk z té starší generace mám jiné estetické hodnoty než mladší - což ovšem neznamená, že bych obdivoval třeba Evu a Vaška), prostě jsou lidé, na jejichž tenis se dobře kouká a tenis jiných, byť třeba vyhrávají a jsou mi šíleně sympatičtí třeba svým přístupem k DC, se mi prostě líbit nemusí. Jen maličko méně fanatismu by neškodilo, vždyť jsem jen původně napsal, že to co RF dokázal je báječné a že se mi jeho tenis líbí, nic víc a nic méně, to snad není nic špatného, nebo ano?
ATPMasters Lis 11 
Méně fanatismu by neškodilo. No, to od fanoušků Rogera sedne jako prdel na hrnec. :) Ne, nenapsal jsi nic špatného. Jen jsi nepřímo vnutil Djokerovcům, Nadalovcům a Murrayovcům, že ač fandí svým koňům, tak na Rogera se kouká zdaleka nejlépe. :)
weaktor Lis 11 
...myslím, že hádat se, kdo je nejlepší hráč všech dob je samo o sobě nesmysl - co to vlastně znamená to slovo "nejlepší"...? když hraje FEDERER svůj nejlepší tenis - běhá z toho mráz po zádech, když hraje NADAL svůj nejlepší tenis, běhá z toho mráz po zádech, když hraje DJOKOVIČ svůj nejlepší tenis, běhá z toho mráz po zádech... a takhle se dá pokračovat přes Murrayho, Nalbandiana, ale i Berdycha, Del Potra, Gasqueta, Verdasca a stejně tak do minulosti přes Samprase, Agassiho, Safina, Raftera, Edberga... atd.
buďme rádi, že je z čeho vybírat, politici jsou na tom o dost hůře... :-)
já rozhodně nejsem fanatickým fandou ani jednoho z těch v současnosti nejlepších... "žeru" všechny stejně a všichni jsou pro mě obrovskými osobnostmi a koukat se na jejich práci, je prostě lábuž... :o)
ale upřímně mi vadí, když někdo vytahuje špínu na Federera, že neumí prohrávat... přece každý má něco - jeden si pořád strká ruku do zadku, druhý má dost nesympatická fanatická gesta, třetí po každé druhé prohrané výměně "fuckuje" jak dlaždič... Nic z toho Roger nedělá, v tomhle směru je skutečným elegánem - neláme rakety a třeba jako jeden z mála používá poctivě jestřábí oka :), protože o ně, narozdíl od jiných, žádá okamžitě bez nápovědy svých boxů a bez dlouhého prohlížení si stopy po míči... a v rozhovorech mimo kurt? sorry, ale pro mě je roger jednoznačně jeden z těch nejsympatičtějších... Právda - polykat prohry mu moc nejde, ale nedivte se - kdybyste čtyři roky vyhrávali jeden grandslam za druhým a najednou by přišli mladí kluci, kteří vám vlezou na píseček a půjčují si váš kyblíček s lopatičkou, taky byste občas zavrčeli... :-)

suma sumárum - buďme rádi za nabitou konkurenci ve světovém tenise, protože doba, kdy byl jeden nejlepší hráč a za ním dlouho dlouho nic, byla hrozná nuda... :)

Pokud chcete komentovat, přihlašte se.

Roger Federer používá

Wilson BLX Pro Staff Six.One 90


Určení závodní hráči
Typ švihu dlouhý nápřah / rychlý úder
Velikost hlavy 90 čt. palců/ 581 čt. cm
Délka 69 cm
Váha 339 g
Vyvážení 305 mm
Tvrdost 65
Šířka rámu 17.5mm / 17.5mm / 17.5mm /
Složení Basalt
Typ gripu Wilson Leather
Počet strun 16 x 19

Komentáře k raketě (0)

 


SCHMID - výstavba a rekonstrukce sportovišť

POSLEDNÍ ČLÁNKY

SOUTĚŽ O TENISOVÉ RAKETY
Zaregistrujte se, vyplňte si profil a můžete vyhrát raketu Babolat, Prince, Head a Dunlop
Každý registrovaný uživatel může jednou denně losovat. Losování končí půlnocí posledního dne v měsíci. Výhercem soutěže se stávají první 4 uživatelé. Více o soutěži.

NEJHRANĚJŠÍ VIDEA (14 dní)
1Jesika Malečková
Sparta Prague Open 2012
17
2Adam Pavlásek
Prosperita Open 2012, Ostrava
11
3Dušan Lojda
Prosperita Open 2012, Ostrava
7
4Patrik Rikl
Rakovník TE1 2012
7
5Jiří Veselý
Prosperita Open 2012, Ostrava
6
6Štěpán Holiš
Rakovník TE1 2012
6
7Jan Mertl
Prosperita Open 2012, Ostrava
5
8Lucie Kaňková
Rakovník TE1 2012
5
9František Hamrozi
Czech International Senior Indoor Championship
4
10Diana Šumová
Sparta Prague Open 2012
4

Další videa